czwartek, 28 lipca 2011

Szkolenia z inwestowania (giełda i FOREX)

Szkolenia mam nadzieję, startują już wkrótce. Chciałbym jednocześnie zapytać Was tą drogą, ile bylibyście skłonni zapłacić za indywidualne szkolenie z inwestowania na giełdzie i rynku walutowym: szkolenie obejmowałoby wszystkie materiały, szkolenie teoretycznie wraz z ćwiczeniami i testami, wspólną pracę na rachunku rzeczywistym i demo, dostęp on-line do mojej osoby w trakcie szkolenia i po szkoleniu. Dla osób spoza Krakowa szkolenia byłyby przeprowadzane on-line.

Mniej więcej wiem, w jakiej cenie są indywidualne szkolenia on-line z Forexa. Ale chciałbym, aby moja cena była satysfakcjonująca dla mnie i dla Was.

19 komentarzy:

  1. Mam 2 pytania 1/czy szkolenie byłoby dla początkujących czy z pewnym doświadczeniem 2/czy jest możliwość opuszczenia rynku forex i zostania tylko przy giełdzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłbym chętny na szkolenie.Ciekaw jestem ile dni będzie trwać bo mógłbym dojeżdżać z Katowic. No i ta cena dla początkującego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również byłbym zainteresowany szkoleniem dla początkujących online. Jeśli chodzi o cenę to wklejam linka do szkolenia stacjonarnego dotyczącego Forexa http://www.groupon.pl/deals/warszawa/easyforex-warszawa/599275?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_213&a=397
    Cena atrakcyjna jeśli to szkolenie byłoby w podobnej cenie myślę że byłoby wiele chętnych

    OdpowiedzUsuń
  4. Po przemyśleniu tematu uznałem, że każde szkolenie będzie indywidualnie dopasowane do uczestnika. Innymi słowy, najpierw będę chciał określić oczekiwania, aktualny poziom wiedzy, preferencje, co do instrumentów, poziom akceptowalnego ryzyka i podejście do inwestowania każdego chętnego. To w ramach pierwszego spotkania.

    Myślę, że nie ma co robić szkolenia dla kilku osób, lepiej pracować z każdym indywidualnie na zasadzie coachingu przez dłuższy okres czasu.

    Co do kwestii finansowych, przy trybie coachingowym na pewno odpada cena 50 zł. Myślę, że takie kwestie powinny i będą ustalane indywidualnie, bo zależą od zbyt wielu czynników.

    Szkolenie jest suche. Coaching, mentorig i praca indywidualna dają dużo lepsze efekty. Jest to z kolei trudniejsze dla szkolącego, ale przecież nie ma wynagrodzenia za darmo :).

    OdpowiedzUsuń
  5. a jakie osiągasz wyniki w inwestowaniu?
    bo wiadomo że szkolący musi wiedzieć wiecej niż uczniowie i miec praktyczne efekty w postaci sporych zarobków na gpw i forex, bo teorie mozna poczytać z ksiażek czy z netu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skłamałbym, gdybym powiedział, że mam 100% udanych wejść, bo nikt nie ma. Wszystko też zależy od kapitału którym się dysponuje. Moja skuteczność to ok. 70% zyskownych transakcji. Pilnuję się, aby mieć współczynnik zysku do ryzyka przynajmniej na poziomie 2:1.

    Są okresy kiedy przez dłuższy czas jestem poza rynkiem, gdyż lepiej stracić okazję niż pieniądze.

    Z drugiej strony nie wiem, czy na efektywne uczenie kilku osób będę miał czas, gdyż muszę też doglądać biura, jeszcze jednego biznesu w rozwojowej fazie i w tym roku wreszcie zabieram się za kurs na doradcę inwestycyjnego.

    Poczytanie teorii z książek lub netu, a praktyczne wdrożenie jej w inwestowanie i dopasowanie do swojego stylu gry, skłonności do ryzyka i horyzontu inwestycyjnego to dwie różne rzeczy. Najważniejszego, czyli psychologii inwestowania, kontroli emocji z książek się nie nauczy, tylko doświadczenie pomoże :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Proponuje rozważyć własne możliwości w zaangażowanie się zgodne z przewidywanymi oczekiwaiami (niemałymi) potencjalnych chętnych.
    Jakoś ten blog też coś nie tętni życiem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie nie widzę okazji do zajęcia pozycji. Rynek jest słaby, dolar powoli rośnie, problemy makroekonomiczne nierozwiązane. Niebezpiecznie teraz zawierać transakcje. Dlatego stoję z boku i czekam na jeszcze jedno osłabienie rynku. Może wtedy się coś wyklaruje.

    A pisanie na siłę, żeby tylko post był chyba nie do końca ma sens.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze przemyślę temat jakichkolwiek szkoleń i coachingów pod kątem wydolności czasowej i jak napisałeś oczekiwań potencjalnych chętnych :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Bartku ja byłbym jak najbardziej zainteresowany takim szkoleniem tylko chciałbym wczesniej poznac cene i czas takiego szkolenia. Jakbyś mógł napisać do mnie na maila jakieś informacje na ten temat będę bardzo wdzięczny.
    snatchone@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bartek napisz pare słów o aktualnej syt na rynku akcji. Czy można je podkupowac już. Czy nadal obowiazuje sygnał sprzedazy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bartku trafnie przewidzialeś poziom na eurodolarze dotarł do 1,36

    i co dalej?
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bartek zbankrutował na kontraktach? czy co? nic sie nie odzywa?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zbankrutowałem. Po prostu miałem intensywny okres rozwoju firmy. Nawet nie miałem czasu na prywatne sprawy i żeby o żonę należycie zadbać. Obiecuję poprawę i reaktywację bloga.

    Choć wtedy pewnie już wcale nie będę sypiał. Jutro pierwszy wpis po przerwie i powrót do regularności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś to panu nie wychodzi panie Bartku...

    OdpowiedzUsuń
  16. Pożycz mi ze swojej doby 6 godzin, będzie łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Bartku.

    Też z niecierpliwością czekam na twój wpis. Ale dobrze ,ze dałeś znaki życia.
    Pozdrowienia z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń